prikaz prve stranice dokumenta Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA

Senković, Josipa
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Senković, J. (2024). Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:313244

Senković, Josipa. "Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:313244

Senković, Josipa. "Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:313244

Senković, J. (2024). 'Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 31.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:313244

Senković J. Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 31.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:313244

J. Senković, "Uloga storytellinga u stvaranju globalnog brenda na primjeru robne kuće IKEA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:313244

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.