Tolić, M. (2024). Autoriteti i organizacijsko upravljanje u segmentu prodaje u cilju ostvarivanja poslovnih rezultata (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:051670
Tolić, Maja. "Autoriteti i organizacijsko upravljanje u segmentu prodaje u cilju ostvarivanja poslovnih rezultata." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:051670
Tolić, Maja. "Autoriteti i organizacijsko upravljanje u segmentu prodaje u cilju ostvarivanja poslovnih rezultata." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:051670
Tolić, M. (2024). 'Autoriteti i organizacijsko upravljanje u segmentu prodaje u cilju ostvarivanja poslovnih rezultata', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:051670
Tolić M. Autoriteti i organizacijsko upravljanje u segmentu prodaje u cilju ostvarivanja poslovnih rezultata [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:051670
M. Tolić, "Autoriteti i organizacijsko upravljanje u segmentu prodaje u cilju ostvarivanja poslovnih rezultata", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:051670