prikaz prve stranice dokumenta Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki

Vuković, Denis
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Vuković, D. (2025). Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012

Vuković, Denis. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012

Vuković, Denis. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012

Vuković, D. (2025). 'Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012

Vuković D. Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2025 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012

D. Vuković, "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.