prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača

Tešić, Saša
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Tešić, S. (2024). Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić, Saša. "Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić, Saša. "Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić, S. (2024). 'Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić S. Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

S. Tešić, "Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.