Juričko, D. (2024). Segmentacija tržišta i personalizacija u marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:050279
Juričko, Dominik. "Segmentacija tržišta i personalizacija u marketingu." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:050279
Juričko, Dominik. "Segmentacija tržišta i personalizacija u marketingu." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:050279
Juričko, D. (2024). 'Segmentacija tržišta i personalizacija u marketingu', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:050279
Juričko D. Segmentacija tržišta i personalizacija u marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:050279
D. Juričko, "Segmentacija tržišta i personalizacija u marketingu", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:050279