Cesar, I. (2017). PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097
Cesar, Iva. "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097
Cesar, Iva. "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097
Cesar, I. (2017). 'PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097
Cesar I. PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097
I. Cesar, "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097