prikaz prve stranice dokumenta PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON

Cesar, Iva (2017)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Cesar, I. (2017). PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar, Iva. "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar, Iva. "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar, I. (2017). 'PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 28.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar I. PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 28.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

I. Cesar, "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.