Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON

Iva Cesar (2017)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad

Cesar, I. (2017). PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar, Iva. "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar, Iva. "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar, I. (2017). 'PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 11.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Cesar I. PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 11.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

I. Cesar, "PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:876097

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.