prikaz prve stranice dokumenta POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA

Jašaragić, Hana (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Jašaragić, H. (2016). POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić, Hana. "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić, Hana. "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić, H. (2016). 'POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 09.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić H. POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 09.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

H. Jašaragić, "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.