završni rad
POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA

Hana Jašaragić (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad

Jašaragić, H. (2016). POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić, Hana. "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić, Hana. "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić, H. (2016). 'POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

Jašaragić H. POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507

H. Jašaragić, "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507