Jašaragić, H. (2016). POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507
Jašaragić, Hana. "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507
Jašaragić, Hana. "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507
Jašaragić, H. (2016). 'POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507
Jašaragić H. POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507
H. Jašaragić, "POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:206507