završni rad
POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI

Marko Parać (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Parać, M. (2016). POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać, Marko. "POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać, Marko. "POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać, M. (2016). 'POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

Parać M. POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038

M. Parać, "POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:194038