završni rad
NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA

Romano Glavač (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Glavač, R. (2018). NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač, Romano. "NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač, Romano. "NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač, R. (2018). 'NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač R. NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

R. Glavač, "NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612