završni rad
ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU

Anela Bonić (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Bonić, A. (2018). ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982

Bonić, Anela. "ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982

Bonić, Anela. "ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982

Bonić, A. (2018). 'ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982

Bonić A. ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982

A. Bonić, "ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982