Bonić, A. (2018). ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982
Bonić, Anela. "ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982
Bonić, Anela. "ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982
Bonić, A. (2018). 'ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982
Bonić A. ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982
A. Bonić, "ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:992982