Havidić, A. (2016). Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913881
Havidić, Anamarija. "Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913881
Havidić, Anamarija. "Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913881
Havidić, A. (2016). 'Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913881
Havidić A. Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913881
A. Havidić, "Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913881