Gunjarić, M. (2022). Uloga i važnost odnosa s javnošću u marketingu (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777479
Gunjarić, Marko. "Uloga i važnost odnosa s javnošću u marketingu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777479
Gunjarić, Marko. "Uloga i važnost odnosa s javnošću u marketingu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777479
Gunjarić, M. (2022). 'Uloga i važnost odnosa s javnošću u marketingu', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777479
Gunjarić M. Uloga i važnost odnosa s javnošću u marketingu [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777479
M. Gunjarić, "Uloga i važnost odnosa s javnošću u marketingu", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777479