Poljanec, V. (2024). Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec, Vladimira. "Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec, Vladimira. "Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec, V. (2024). 'Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec V. Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
V. Poljanec, "Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389