prikaz prve stranice dokumenta Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z

Zekanović, Jelena
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Zekanović, J. (2023). Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović, J. (2023). 'Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović J. Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

J. Zekanović, "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.