Slojšek, A. M. (2024). Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek, Ana Marija. "Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek, Ana Marija. "Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek, A. M. (2024). 'Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 28.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek AM. Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 28.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
A. M. Slojšek, "Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898