Žabec, A. (2024). NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec, Antonija. "NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec, Antonija. "NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec, A. (2024). 'NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec A. NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
A. Žabec, "NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187