Vuković, D. (2025). Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012
Vuković, Denis. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012
Vuković, Denis. "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012
Vuković, D. (2025). 'Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012
Vuković D. Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2025 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012
D. Vuković, "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:463012