Jurkić, M. (2024). Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić, M. (2024). 'Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić M. Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
M. Jurkić, "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291