Tkalčić, D. (2024). Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić, Davorin. "Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić, Davorin. "Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić, D. (2024). 'Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić D. Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
D. Tkalčić, "Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886