diplomski rad
Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača

Tešić, Saša
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Tešić, S. (2024). Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić, Saša. "Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić, Saša. "Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić, S. (2024). 'Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 19.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Tešić S. Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 19.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

S. Tešić, "Utjecaj imidža marke na vjernost potrošača", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:683579

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.