Kralj, N. (2025). Ključni pokazatelji poslovne okoline u kreiranju strategije poduzeća (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:357209
Kralj, Nives. "Ključni pokazatelji poslovne okoline u kreiranju strategije poduzeća." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:357209
Kralj, Nives. "Ključni pokazatelji poslovne okoline u kreiranju strategije poduzeća." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:357209
Kralj, N. (2025). 'Ključni pokazatelji poslovne okoline u kreiranju strategije poduzeća', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 02.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:357209
Kralj N. Ključni pokazatelji poslovne okoline u kreiranju strategije poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2025 [pristupljeno 02.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:357209
N. Kralj, "Ključni pokazatelji poslovne okoline u kreiranju strategije poduzeća", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:357209