specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE
Poslovno veleučilište Zagreb
APA 6th Edition Obućina, M. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:765147
MLA 8th Edition Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:765147
Chicago 17th Edition Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:765147
Harvard Obućina, M. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:765147
Vancouver Obućina M. STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 13.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:765147
IEEE M. Obućina, "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:765147
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu