prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE

Obućina, Marija
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Obućina, M. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, M. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina M. STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

M. Obućina, "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.