završni rad
UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE

Tea Gršić (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Gršić, T. (2018). UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, T. (2018). 'UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić T. UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

T. Gršić, "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571