Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE

Tea Gršić (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Gršić, T. (2018). UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, T. (2018). 'UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.02.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić T. UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 24.02.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

T. Gršić, "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.