specijalistički diplomski stručni
ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA

Denis Haid (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Haid, D. (2018). ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid, D. (2018). 'ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid D. ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

D. Haid, "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099