specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE

Štefanija Briševac (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Briševac, . (2018). UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac, Štefanija. "UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac, Štefanija. "UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac, . (2018). 'UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac . UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

. Briševac, "UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095