Šišinjak, A. (2016). FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak, A. (2016). 'FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak A. FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
A. Šišinjak, "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828