prikaz prve stranice dokumenta RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA

Ježić, Zlatko
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Ježić, Z. (2016). RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Z. (2016). 'RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić Z. RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Z. Ježić, "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.