Sever, R. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259
Sever, Renata. "STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259
Sever, Renata. "STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259
Sever, R. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259
Sever R. STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259
R. Sever, "STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259