Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE

Ana Šišinjak (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Šišinjak, A. (2019). ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak, Ana. "ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak, Ana. "ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak, A. (2019). 'ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak A. ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

A. Šišinjak, "ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489