specijalistički diplomski stručni
NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM

Renata Ćurić (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Ćurić, R. (2019). NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773

Ćurić, Renata. "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773

Ćurić, Renata. "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773

Ćurić, R. (2019). 'NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773

Ćurić R. NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773

R. Ćurić, "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773