završni rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE

Viktor Horžić (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Horžić, V. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić, Viktor. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić, Viktor. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić, V. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić V. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

V. Horžić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419