Šikić, F. (2019). MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:773312
Šikić, Filip. "MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:773312
Šikić, Filip. "MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:773312
Šikić, F. (2019). 'MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:773312
Šikić F. MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:773312
F. Šikić, "MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:773312