prikaz prve stranice dokumenta KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU

Drnić, Tomislav
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Drnić, T. (2019). KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić, T. (2019). 'KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić T. KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

T. Drnić, "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.