prikaz prve stranice dokumenta ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA

Despot, Mirja
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Despot, M. (2019). ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:386528

Despot, Mirja. "ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:386528

Despot, Mirja. "ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:386528

Despot, M. (2019). 'ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:386528

Despot M. ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:386528

M. Despot, "ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:386528

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.