Dizdar Radusin, D. (2019). MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366
Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366
Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366
Dizdar Radusin, D. (2019). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366
Dizdar Radusin D. MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366
D. Dizdar Radusin, "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366