Palić, S. (2020). ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973
Palić, Sebastijan. "ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973
Palić, Sebastijan. "ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973
Palić, S. (2020). 'ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973
Palić S. ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973
S. Palić, "ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973