Čulo, F. (2020). STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo, F. (2020). 'STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo F. STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
F. Čulo, "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958