Naslov UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST
Naslov (engleski) Sales enhancement as a direct promotional activity
Autor Martina Gal
Mentor Goran Luburić (mentor)
Član povjerenstva Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ivana Greguric (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti Zagreb
Datum i država obrane 2016-10-11, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U uvodu navodim suvremene trendove na području online bookinga u hotelijerstvu, s posebnim naglaskom na korištenje Interneta. Pojašnjavam položaj online agencija i naglašavam napore koje hotelijeri ulažu u povećanje direktnih rezervacija bez posrednika u svrhu maksimiziranja profita. Opisujem koncept digitalnog marketinga i ulogu pojedinih kanala distribucije u njemu. Naglašavam činjenicu da se i promocijske aktivnosti i društvene mreže zasnivaju na komunikaciji pri čemu su društvene mreže sredstvo, alat komunikacije, posebno kada se radi o poslovnoj komunikaciji i reputaciji brenda. Objašnjavam suvremenu koncepciju korištenja društvenih mreža kao promocijskog sredstva u procesu unapređenja prodaje, na primjeru konkretne kompanije. U drugom poglavlju opisujem tržište usluga i navodim njegove glavne karakteristike; neopipljivost, nedjeljivost, prolaznost i heterogenost. Iznosim osnovna obilježja marketinške strategije za usluge i obilježja turističkog tržišta.U trećem poglavlju pojašnjavam ulogu promocije kao instrumenta marketing miksa i opisujem karakteristike ekonomske propagande, direktne (osobne) prodaje, unapređenja prodaje i odnosa s javnošću. Opisujem specifičnosti prodaje hotelskih kapaciteta i ulogu koju u suvremenom poslovanju u tome ima Internet. U četvrtom poglavlju iznosim informacije o društvu Liburnia Riviera Hoteli d.d. Opatija, navodim podatke o kapacitetima, položaju u destinaciji, financijskom položaju, kanalima distribucije i promocijske aktivnosti kompanije.
U petom poglavlju analiziram digitalne komunikacije u LRH. U šestom poglavlju analiziram korištenja društvenih mreža kao sredstva unapređenja prodaje u okviru promocijskih aktivnosti, uspoređujemaktivnosti koje na tom području ima LRH sa sličnim aktivnostima glavnih konkurenata kompanije, Maistre Valamara i Plave Lagune, korištenjem mreža Facebook, Twitter, Instagram i Google+. U zaključku predlažem mjere za poboljšanje u korištenju društvenih mreža kao sredstva unapređenja prodaje uz kvantivikaciju mogućih troškova i dobiti.
Sažetak (engleski) In the introduction contemporary trends in online booking in the hotel industry, with particular emphasis on the use of the Internet are described. Online agencies are explained and efforts of hoteliers to invest in increasing direct bookings without intermediaries in order to maximize profits are emphasized. The concept of digital marketing and the role of individual distribution channels in it are described. It is pointed out that promotional activities as well as social networks are based on communication. In this process social networks are used as a tool, especially when it comes to business communication and brand reputation. The concept of using social networks as a promotional means in the process of improving sales, in specific company is described. The second section describes the services market and points out its main features; intangibility, inseparability, heterogeneity and transience. The basic features of marketing strategy for the services and the main features of the tourist market. In the third section the role of promotion as an instrument of marketing mix as well as characteristics of advertising, direct (personal) sales, sales promotion and public relations are described. The specifics of the hotel capacities sale and the role of Internet in the modern business. In the fourth section information on the company Liburnia Riviera Hotels jsc. Opatija is presented as well as data on capacities, position on the local market, financial position, distribution channels and promotional activities of the company. The fifth chapter is analyzing digital communications in LRH. The sixth chapter describes the use of social networks as a means of improving sales within the promotional activities, and compares activities of LRH on Facebook, Twitter, Instagram and Google+. Activities of the main competitors of the company, Maistra Valamar and Plava Laguna, in the field. In conclusion measures for improvement in the use of social networks as a means of sale improvement, with quantification of potential costs and benefits are suggested of sale with quantification of potential costs and benefits.
Ključne riječi
online booking
online agencije
digitalni marketing
društvene mreže
unapređenje prodaje
marketing mix
marketing usluga
Ključne riječi (engleski)
online booking
online agencies
digital marketing
social networks
sales promotion
marketing mix
services marketing
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:026114
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-10-12 12:21:48