Tot, I. (2022). Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743
Tot, Iva. "Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743
Tot, Iva. "Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743
Tot, I. (2022). 'Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743
Tot I. Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743
I. Tot, "Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743