Cindrić, S. (2022). Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić, Sandra. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić, Sandra. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić, S. (2022). 'Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić S. Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
S. Cindrić, "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330