prikaz prve stranice dokumenta Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine

Vranješ, Tamara
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Vranješ, T. (2021). Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, T. (2021). 'Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ T. Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

T. Vranješ, "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.