prikaz prve stranice dokumenta Uloga CRM-a u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga CRM-a u marketingu

Janković, Ivana
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Janković, I. (2021). Uloga CRM-a u marketingu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:224856

Janković, Ivana. "Uloga CRM-a u marketingu." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:224856

Janković, Ivana. "Uloga CRM-a u marketingu." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:224856

Janković, I. (2021). 'Uloga CRM-a u marketingu', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 06.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:224856

Janković I. Uloga CRM-a u marketingu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 06.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:224856

I. Janković, "Uloga CRM-a u marketingu", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:224856

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.