završni rad
ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)

Ana Damjanić (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad

Damjanić, A. (2016). ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE) (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić, Ana. "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić, Ana. "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić, A. (2016). 'ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić A. ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE) [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

A. Damjanić, "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863