specijalistički diplomski stručni
Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda

Tomulić, Ana Marguerite
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Tomulić, A. M. (2021). Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, A. M. (2021). 'Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić AM. Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

A. M. Tomulić, "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.