Naslov Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova
Naslov (engleski) Marketing aspects of sports communication on the example of selected brands
Autor Jan Erceg
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Željka Zavišić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Neven Šipić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2021-07-06, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Cilj poslovne komunikacije između poduzeća i kupca je informiranje i prodaja proizvoda. Dobra poslovna komunikacija je ona u kojoj obje strane dobiju što trebaju. Kupac informacije i benefite o proizvodu, poduzeće potreban odgovor od strane kupca, odnosno feedback. Glavna razlika između imidža i identiteta je da je imidž samo jedan dio korporativnog identiteta, uz kulturu, strukturu, ponašanje i slično. Osim dobrog identiteta i strukture unutar poduzeća, da bi prodaja proizvoda bila uspješna bitni su dobri i uspješni prodavači. Ključno je imati dobre i uspješne prodavače, jer bez obzira na to koliko se ulaže u reklame i kampanje, ako ne postoji netko tko će znati objasniti i prodati proizvod, prodaja neće biti uspješna. Osim prodaje, tu se nalaze i marketinški menadžeri poduzeća koji su zaduženi za brand awareness. Zašto su brendovi toliko važni i što ih čini posebnima, te ih ističe iz mase, ovdje se može raditi o logu ili sloganu koji označava neki određeni brend, a oni postoje kako bi se isticali i razlikovali jedni od drugih. U današnjem svijetu brendovi dolaze do nove publike na razne načine, najviše putem intreneta. Putem viralnih videa, riskantnih reklama i kampanja ili putem oglašavanja influencera. Sve je to dio svakodnevne suvremene komunikacije brendova. U radu su i prikazani određeni primjeri brendova koji su se istaknuli svojim reklamama ili kampanjama. Brendovi koji su računali na ljudske osjećaje poput podrške i prihvaćanja različitosti, ali i oni koji su riskirali sve reklamama koje su mnogi bojkotirali ili dislike, no svejedno su postali popularni na društvenim mrežama, jer kako kažu mnogi od njih, u današnje vrijeme ne postoji loš PR.
Sažetak (engleski) The goal of business communication between the company and the customer is to inform and sell products. Good business communication is one in which both parties get what they need. Customer information and benefits about the product, the company needs a response from the customer, or feedback. The main difference between image and identity is that image is only one part of corporate identity, along with culture, structure, behavior and the like. In addition to a good identity and structure within the company, good and successful salespeople are essential for the sale of products to be successful. It is crucial to have good and successful salespeople because no matter how much is invested in advertisements and campaigns, if there is no one who will know how to explain and sell a product, sales will not be successful. In addition to sales, there are also marketing managers of the company who are in charge of brand awareness. Why brands are so important and what makes them special, and makes them stand out from the crowd, here it can be a logo or slogan that denotes a particular brand. And they exist to stand out and differentiate themselves from each other. In today’s world, brands reach new audiences in a variety of ways, mostly through the internet. Through viral videos, risky commercials and campaigns, or through influencer advertising. It’s all part of everyday contemporary brand communication. The paper also presents certain examples of brands that have stood out with their advertisements or campaigns. Brands that relied on human feelings like support and acceptance of diversity. But also those who risked everything with commercials that many boycotted or dislike, but still became popular on social media. Because as many of them say, there is no bad PR these days.
Ključne riječi
marka
poslovna komunikacija
imidž
identitet
oglasi
društvene mreže.
Ključne riječi (engleski)
brand
business communication
image
identity
advertisements
social networks.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:800187
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-17 12:33:18