Vidaković, A. (2020). JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković, A. (2020). 'JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković A. JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
A. Vidaković, "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266