Delač, I. (2025). Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač, Ivan. "Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač, Ivan. "Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač, I. (2025). 'Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač I. Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2025 [pristupljeno 18.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
I. Delač, "Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149